Prawne aspekty AI w zakładzie pracy | Wakacje z prawem pracy
Cel szkolenia
Spotkanie ma na celu uświadomienie pracodawców o ryzykach związanych z wykorzystywaniem narzędzi AI (takich jak chat GPT, Gemini) w firmach. Poruszy kwestie związane z jakością wyników generowanych przez AI, zagrożeniami ujawnienia informacji poufnych oraz naruszeniami przepisów o ochronie danych osobowych. Szkolenie pokaże, jak identyfikować obszary ryzyka i jak je skutecznie minimalizować.
Dla kogo jest szkolenie
Szkolenie jest przeznaczone dla przedsiębiorców, u których możliwe jest (nawet bez wiedzy i zgody zarządzających) korzystanie z narzędzi AI w wykonywaniu obowiązków. Na szkoleniu szczególnie skorzystają właściciele, członkowie zarządu, managerowi HR, compliance oficerowie, in-housi oraz liderzy zespołów nadzorujących pracę innych osób, które mogą korzystać z narzędzi AI.
Agenda
- Aspekty, na które należy zwrócić uwagę, pozwalając na korzystanie w zakładzie pracy z AI – informacje poufne, tajemnica przedsiębiorstwa, dane osobowe itd.;
- Wskazówki dla stworzenia w organizacji polityki korzystania ze sztucznej inteligencji;
- Wykorzystanie AI w procesie rekrutacji – na co zwrócić uwagę, aby nie narazić się na zarzut dyskryminacji?
Jak możemy pomóc po szkoleniu?
- Pomoc w tworzeniu i weryfikacji polityk regulujących stosowanie AI w firmie.
- Wsparcie w zgodnym z prawem wdrażaniu i stosowaniu rozwiązań oparty o SI;
- Zarządzanie ryzykiem naruszenia poufności
- Wsparcie w ochronie danych osobowych;
- Indywidualne konsultacje
Specjalizuje się w doradztwie prawno-podatkowym dla firm z różnych sektorów. Jego kompetencje obejmują prawo korporacyjne, podatkowe, compliance, umowy oraz prawo pracy. Skutecznie przeprowadza transformacje biznesowe, dostosowując struktury firm do potrzeb klientów. Reprezentuje wspólników w sporach korporacyjnych, negocjując optymalne rozwiązania. W komunikacji stawia na jasny przekaz i partnerskie relacje.
Doświadczenie zdobywała pracując zarówno w kancelarii radców prawnych, jak i finansowej korporacji. W codziennej praktyce szczególnie bliskie jest jej prawo handlowe, gospodarcze oraz prawo pracy. Biegle posługuje się językiem angielskim i nieobce są jej kontakty z klientami zagranicznymi.