Staniek&Partners – Law for Industry
Więcej informacji
Więcej informacji
Więcej informacji
Więcej informacji
Więcej informacji
Więcej informacji
Więcej informacji
interpretacje, negocjacje i pisma
Nic nie jest doskonałe. Nawet w najlepszych jakościowo produktach mogą wystąpić wady – szwajcarski zegarek może przestać odmierzać czas, a niemiecki samochód odmówić posłuszeństwa.
Sprawy reklamacyjne z reguły wydają się proste w przypadku konsumentów. Jak jednak wygląda sytuacja między przedsiębiorcami? Jak podejść do problemu wadliwego produktu, by jednocześnie utrzymać dobre relacje z kontrahentem? Jak skutecznie negocjować, by nie doprowadzić do zaostrzenia sytuacji?
Będąc zespołem wywodzącym się ze sfery biznesowej, doskonale znamy odpowiedzi na te pytania. Wiemy też, że takie sytuacje wymagają zindywidualizowanego podejścia oraz dokładnej analizy, nie tylko w obszarze prawnym i gospodarczym, ale także w odniesieniu do relacji występującymi pomiędzy stronami. W pełni świadomi wrażliwości tego typu spraw, oferujemy Państwu pomoc obejmującą: